14 Aralık 2012 Cuma

Antioksidan Kırmızı Lahana Salatası


Antioksidan kırmızı lahana Salatası




Antioksidan kırmızı lahana Salatası
Antioksidan kırmızı lahana Salatası

Antioksidan kırmızı lahana Salatası


   Bu tarifi kışın genelde uygulamaya çalışırım. Dün büyük bir kırmızı lahanayı bu şekilde hazırlamıştım. Bu gün televizyon seyrederken kanalın birinde tesadüfen bu tarifle karşılaştım. İşte benim salatam dedim. Bu salatanın antioksidan özelliğinin çok yüksek olduğunu açıkladılar. Bende sizlerle paylaşıyorum.

Malzemeler

1 adet kırmızı lahana
1adet limon
Sirke
Yeterince tuz
Zeytinyağı

Hazırlanışı

    İlk olarak lahanayı alıp salata yapacağımız şekilde doğrayalım. İçine limonu, sirkeyi ve tuzunu ilave edip karıştıralım. 4-5 saat veya 1 gece bekletelim. Yiyeceğimiz zaman üzerine zeytinyağını iave edip tüketin. İsterseniz mevsimin diğer salata malzemelerini de ekleyerek tüketebilirsiniz.
                                                                                                                    AFİYET OLSUN
 

Hiç yorum yok: