17 Ocak 2013 Perşembe

Ali Kırca Birand'ı Böyle Anlattı

 
Ali Kırca Birand'ı Böyle Anlattı -video izle

Duayen gazeteci Mehmet Ali Birand'ın ölümünün ardından bir diğer duayen isim Ali Kırca'nın vefası, duygusal sözleri herkesi ağlattı... Show TV ve Kanal D'nin Birand icin ortak ana haber yayında Kırca, hem rakibi hem dostu Birand için "Bu yola Mehmet Ali Birand ve bir çok arkadaşla beraber çıktık. Birand gitti, yan ekranda Birand'ı görmüyorum, çok yalnız kaldım.. Hissettiğim yalnızlık" dedi... Siyaset Meydanı'nda 32. Gün logosunu kullanacağını da belirten Ali Kıca, "Mehmet Ali Birand ekranda olmadığı zaman ben de ekrana çıkmazdım" diye konuştu.
HAYATIYLA DERS VERDİ
Bugün ölüm haberini duyduğumuz ve yüreğimizin dağlandığı Birand aslında çok zor bir süreç geçirdi iki yıl boyunca. Ağır bir hastalıktı ama hastalığını kimseyle paylaşmadı. Ne zaman karşılaşsak sorsam anlardı hastalığını sorduğumu ama iyiyiz der geçip giderdi ve gündem de ne varsa onları konuşurduk. Hiçbir zaman hastalığını öne çıkarmak istemedi ve aslında Türkiye'yi 80'li yıllardan bu yana yayıncılık alanına verdiği dersler gibi hayatıyla da ders vererek gitti. Herkese en ağır hastalıklar gelip sizi pençesine almak isteyebilir, umursamayın onu üstesinden gelip geçin, yok sayın, görmeyin, asılın hayata. Onun için hiç aksatmadı haberleri, programları. Onun için 48 saat önce Kanal D ana haber bültenindeydi. Hiç belli etmedi. Bugün öğrendim ki haber bitiminden sonra hastaneye gitmiş. O rutin işlem sırasında ortaya çıkan bir komplikasyon kalbinin durmasına yol açmış ve biz tabi bütün Türkiye gibi o üzüntüyü paylaşıyoruz ama bir şey söylemek istiyorum.

EMANET BENDEDİR
Siyaset Meydanının bu akşam bir köşesinde 32. Gün logosu olacak. Birand merak etmesin, emanet bendedir. Vekaleten 32. Gün adını Siyaset Meydanı'nda yaşatmaya devam edeceğiz. Biz bu maceraya birlikte başladık ve birlikte de gideceğini zannettik hep. Kişisel duygum şudur bizim kuşağımızdan onunla birlikte bu haberlere başladığımız kuşaktan Birand'da gitti şu anda kendimi çok yalnız hissediyorum. Geride kalmış 37 yılın hatıraları var. Şu anda Birand'ın çok sık yaptığı gibi promtere bakmadan içime bakarak söylüyorum bunları. Birand çok şey söyleyerek gitti aramızdan. Ölüm anına bakar mısınız saat 18.29 yani ana haber bültenlerine birkaç dakika var ve kimsenin haber akışını bozmadı ve bugün sadece kendi ana haber bülteni değil sadece kanal D'deki ana haber bültenini değil bütün ana ana haber bültenlerini Birand açtı bugün kendi ölüm haberiyle onu sevgi saygı ve rahmetle anıyoruz

. Çok özleyeceğiz ben çok özleyeceğim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Blogırımı takip ederseniz sevinirim.